Aamulla heräsin ja katsoin ulos, lumi oli satanut maan valkeaksi! Mikäs se sellainen toukokuu on? Olisi kiva päästä pukeutumaan kesäisiin vaatteisiin, mutta ei tällä menolla taida olla mahdollista Olen katsonut muutaman viime viikon aikana Star Wars elokuvat ja olen ollut aivan haltioissani. Hyppäisin niihin avaruuksiin ihan milloin vaan, voisin taistella maailman pahuutta vastaan ja tehdä kaikkeni että tasapaino universumissa säilyisi :) ...mutta kun ei, kun tässä meidän maailmassa pitää takoa rahaa, kouluttautua, edetä uralla ja tehdä juttuja, jotka on jokseenkin toissijaisia elämässäni, (tai ainakin haluaisin niiden olevan). Olen puurtanut koko kevään suurehkon koulutehtävän kimpussa ja pian alkaa olla viimeiset hetket viimeistellä sitä. On ollut kasvattavaa ja melkoisen ahdistavaa tehdä sitä. Pitkät projektit on siinä mielessä huonoja, että joutuu hyväksymään lopulta sellaista mihin ei ole täysin tyytyväinen, ja tekemään korjauksia muuttamatta kaikkea. Toisille se sopii, minulle ei! Olen iloinen kun saan unohtaa tämän työn pian! Muutenkaan maailma ei ole näyttäytynyt minulle täydessä loistossaan viime aikoina, ja sekin tekee olon raskaaksi. En tiedä miten kauaksi täytyy mennä löytääkseen tien takaisin kotiin.