Minulla oli viime viikolla syntymäpäivä :) Heräsin aamulla ja kihertelin jännityksestä. En ollut kertonut syntymäpäivästäni kenellekään, koska en aikonut erikoisemmin juhlia sitä, silti minulla oli ihana jännitys vatsanpohjassa. Olin aamulla ystävieni kanssa vesijuoksemassa uimahallilla. Kukaan heistä ei tiennyt että minulla oli syntymäpäivä. Eräs ystäväni sai sen kuitenkin selville. Kaikki lähti tatuoinnista, joka minulla on nilkassa. Ystäväni kysyi mitä se symboloi. Vastasin, että vettä. Hän kysyi olenko vesimies. Siihen vastasin, että vesi on minulle muuten vain tärkeä elementti. Sanoin, että olen horoskooppimerkiltäni kauris. Siihen ystäväni innokkaasti tokaisi, että sittenhän sinulla on lähiaikoina syntymäpäivä...niin, sanoin minä...tänään.
Uimahallista pääsin sitten heti syntymäpäiväkahville :) Sain paljon soittoja ja viestejä ihmisiltä, joista harvemmin kuulen tai jotka eivät yleensä muista syntymäpäiviä. Postistakin tuli muutama yllätys ja kortti! Alkuviikosta eräs ystäväni oli kutsunut minut luokseen viettämään herkutteluiltaa, jonka jälkeen oli ohjelmassa elokuva. Sekin sattui melkein syntymäpäivänäni, ihan sattumalta! Ilta oli ihan mieletön. Ihanaa ruokaa, ja mahan täydeltä makiaa hyvässä seurassa. Illan teemana oli viettää Marie Antoinette-meininkejä ja ilta soljui mukavasti elokuvan soundtrackin soidessa. Ystäväni teki minulle manikyyrin ja vieläkin kynnet loistavat ihanan punaisina :) Elokuvissa katsottiin uusin Bond. Se oli uskomattoman hyvä, ihan minutkin yllätti! Näin seuraavana yönä unta valvontakameroista ja muista moderneista vehkeistä!
Että aika ihana syntymäpäivä, salainen syntymäpäivä :)