Pääsiäinen on ohi ja paluu arkeen alkanut (ei kylläkään kovin onnistuneesti). Vietin pääsiäistä ystäväni luona Jyväskylässä ja lomailuksihan se menikin :) Nukuimme huimia yöunia, pelasimme urakalla lautapelejä ja söimme herkkuja. Luin myös muutaman kirjan. Oli ihanaa olla hyvässä ihmisseurassa. Minä saatan viettää pitkiä aikoja ihan yksikseni huomaamattani ja välillä se on vähän pelottavaa. Ei sillä että se minua vaivaisi, mutta kontrasti on suuri sitten kun viettää aikaa ihmisten parissa.  Saattaa helposti tulla sellainen hypertila ja puheripuli. Ja joskus tuntuu ettei edes kaikki riennot juuri kiinnosta (se voi toki johtua vanhenemisesta). Minä odotan kovasti että olen 60-70 vuotias ja elämä alkaa olla takanapäin, ei kai se ole ihan normaalia, mutta sitä minä odotan! Sitten saa tehdä mitä haluaa. On täyttänyt (toivottavasti) jonkun sosiaalisen ja yhteiskunnallisen velvollisuuden ja perustanut perheen ja tehnyt työuran, eipä sitten tule kukaan nokkaa koputtelemaan. Saa vetäytyä johonkin merenranta mökkiin ja lueskella ja olla vaan.

Nyt vähän näyttää, että talvi on tullut takaisin. Aamulla oli lunta enemmän kuin jouluna! Se oli oikeastaan ihan hyvä, niin sain aamulla luettua yhden tenttikirjan loppuun. Kai se kevät alkaa pian taas lämmittää. Olen irtisanonut asuntoni ja odottelen nyt innolla mihin kesätuulet minua puhaltavat!